Stroh arzand, lume cantand si multa multa distractie


Dupa doi ani de pauza, in care nu am publicat nimic, desi nu ma mai simt foarte blogger, am fost invitat de comunitatea restransa de bloggeri ieseni la o petrecere cu circuit inchis. Masa, felicitarile si onorurile au avut loc la Duken Bar, bar pe gustul meu de vreo cateva luni, avand o atmosfera super buna, bere ieftina si servire ireprosabila. Chiar m-am bucurat cand am auzit ca se organizeaza in Duken, date fiind conditiile mai sus mentionate.

Organizator si maestru de ceremonii fu prietenul tuturor, Andrei, reprezentand-si propriul brand Trendy Moldavian.

Cum era si normal, seara a inceput timid, eu retragandu-ma intr-un capat de masa, inconjurat de putinii oameni cu care ma mai cunosteam, data fiind lipsa de curaj lichid. Distractia adevarata a inceput in momentul in care a sosit celebrul stroh, cu ale lui 80 de grade, si napolitanele. Unii am inteles ca si-au ars sprancenele, eu fiind mai mustacios, am reusit sa-mi impregnez un miros de porc parlit in nari. Andrei, avand si el mustata la purtator, a suferit cam aceleasi daune ca si mine, ne uitam unul la celalalt si radeam ca prostii.

Chiar daca seara nu s-a incheiat in cele mai bune conditii (asta e pentru o poveste mai ampla, viitoare), am mai cunoscut cativa oameni noi, m-am distrat pe cinste si am ajuns acasa pe la 5 dimineata, cum nu am mai ajuns de mult.

Lasă un răspuns

