Scrisoare deschisa catre domnul Adomnitei


Buna ziua domnule Adomnitei,

Ma numesc Alexandru Tunza, locuiesc in sat Miroslava, si desi sunt sigur ca primiti mii de mesaje, sper ca o sa reusiti sa il cititi si pe al meu.
Am 24 de ani, locuiesc aici cu parintii mei si cu familia fratelui meu din 2007. O sa trec direct la subiect, fiindca nu vreau sa ma lungesc.
1. Soseaua Iasi- Voinesti este intr-o stare deplorabila, fiind nevoit sa schimb piesele masinii odata la 3 luni. Stiu ca in momentul cand ati preluat fraiele Consiliului Judetean, a fost reparat intr-o oarecare masura, acoperindu-se doar gropile mai mari. Din pacate aceste gropi au fost acoperite cu un asfalt de cea mai joasa calitate, fiind mare parte din el spalat la prima ploaie, iar restul sarind constant pe masini, patand masinile cu bitum.

2. Desi stiu ca nu tine de dumneavoastra in mod direct, problema canalizarii in sat este urmatoarea. Domnul Primar Dan Nita, dupa ce a adus magistralele de apa potabila si canalizare doar pe cateva strazi, lucru facut in graba in campania electorala, pentru a mai strange niste voturi, acum ca a fost reales pretinde ca restul lucrarii tine de ApaNova si ca Primaria Miroslava nu mai are nici o datorie (aparent, fata de satenii sai, Primaria Miroslava nu a avut niciodata o datorie).
Intrucat la alegerile locale din acest an, am fost un votant al USL pe toate liniile, va rog sa imi ascultati si mie doleantele si sa ne ajutati in orice modalitate puteti.

Va multumesc! Cu respect,

Alexandru Tunza

Aceasta este o scrisoare deschisa, publicata atat pe pagina mea de Facebook cat si pe blogul meu alextunza.wordpress.com

Lasă un răspuns

