Leapsa…


Primii o leapsa de la colegul Andrei, am citit-o si am decis ca e pe placul meu, fiind nostalgica si lacrimogeno-comica.

Dar, sa purcedem:

1. Care era jocul tau preferat din fata blocului?

Hmmm, grea decizie, intre ascunsa si hotii si vardistii, creca o sa aleg hotii si vardistii, doar fiindca visam sa fiu militian, dar despre asta in una din intrebarile urmatoare. Folosind lemne pe post de pistoale, julind genunchii in mod brutal de la cazaturile dramatice, amintirile sunt mai mult decat emotionante.

2. Care este “dulcele” pe care l-ai manca si acum?

Clar, batoanele de ciocolata de la cofetaria Opera. Am cautat zilele trecute si nu se mai produc. Acum gasesti niste tampenii din alea cu batonul copilariei si alte tentative infecte. Cand muscai dintr-un baton din ala auzeai un cor de ingeri cum canta, pana incepeau dintii sa te doara strident. Dar asteptai cateva secunde sa treaca durerea si mai luai o imbucatura. Mai ales ca mai avea cate o bucatica de lapte praf care sparta intre dinti iti provoca un orgasm al papilelor gustative. As merge pana la capatul lumii pentru un baton exact ca ala. Fuck capitalism.

3. Care au fost desenele tale animate preferate?

Fiind mai old-school, desenele copilariei mele au fost Tom & Jerry, Scooby-Doo, Looney Tunes (cu tot ce presupuneau ele: Bugs Bunny, Daffy Duck, Porky, Elmer Fudd, Road Runner, Wile E. Coyote, etc.). Au mai fost desigur si Transformers, Captain Planet, si desi nu erau desene animate tot acelasi stil erau: Power Rangers.

4. Pe melodiile cui ai crescut “mare”?

Avand frati cu 11-13 ani mai mari ca mine, am crescut cu muzica buna, altfel aveam sa cresc cu Britney Spears si toate boy-bandurile vremii. In schimb, pentru mine zeii muzicii au fost Dr. Alban, Bob Marley, Coolio, Mr. President, Carapicho, Iris, Compact, Pheonix, Prodigy, si multi, multi altii.

5. Ce amintiri iti trezeste guma Turbo?

Colectii de masini si speranta ca atunci cand voi creste mare le voi avea pe toate in garaj. Cate 2-3 gume mestecate deodata si muschii maxilari care sunt, cred, cei mai dezvoltati din corpul meu, tocmai din aceasta cauza.

6. Ce visai sa devii cand erai mic si ce-ai ajuns?

Initial, la influenta unei rude, am avut ganduri laice, la fel ca si colegul Andrei, dar iata cum in cele din urma din popa am ajuns un necredincios. Ceva mai tarziu imi indreptasem privirea spre o cariera de marinar (poate ajungeam si eu un basescian ceva), ca mult mai tarziu, respectiv la terminarea liceului sa imi doresc sa ajung in fortele de ordine romanesti, mai exact militian, la criminalistica preferabil. Vis neindeplinit.

7. Cum ti-ai descrie copilaria in 3 cuvinte?

Copil nebun neastamparat

Leapsa fuge de la mine pana la amica Devylle Cat

„V-am pupat, v-am salutat, mandru ca un sef de stat!”

Lasă un răspuns

