O noua pagina în istoria fotbalului…


La invitatia celor de SEAT, pentru o duminica plina de fotbal si gargara blogareasca, am cules de pe drum colegul de munca si de breasla Andrei, si am taiat-o inspre showroom-ul SEAT, reprezentat de firma Moldotrans.

Cum am ajuns ceva mai devreme, hiperpunctualitatea fiind una din calitatile/defectele mele, am luat decizia inteleapta de a ne racori cu o bericica la terasa alaturata. Surprins in totalitate de pretul berii (3,5 lei un Golden fara alcool), toropit de caldura si ametit de ziua de duminica, aproape ca am uitat de meci. In cele din urma, cele doua oite ratacite si-au regasit turma, si lupta a inceput.

Patru echipe, douzeci de fotbalisti de rasa pura, intr-o ciocnire de forte pentru premiul suprem: Cupa Bloggerilor la Fotbal SEAT. Fortele relativ echilibrate, adica berea s-a baut cam in aceeasi masura in toate echipele, au facut ca scorurile sa fie destul de stranse, 7-3, 8-2, 10-3, etc.

Echipa mea fiind formata mai mult pe fuga si neavand timp sa discutam si noi putin cu arbitrul, a fost putin dezavantajata de catre acesta (in dulcele stil romanesc). Promit ca data viitoare valiza nu va lipsi.

Desi am pierdut toate meciurile, iesind pe un loc rezonabil 4, zic eu ca am facut o faza frumoasa. Probabil ceilalti si-au dorit mai mult victoria si s-au rugat mai mult de divinitate sa ii ajute. O sa incercam sa dam 110% data viitoare. Acum ca am folosit toate cliseele fotbalistice posibile, as dori sa-i mentionez si pe cativa din ceilalti participanti la acest eveniment de anvergura locala:

Somnulescu
Bogdan
Radu Pricop
Pavel
Sakin
Etienne
Relansat
Cipoc
Adi organizator si „invitator” ii multumim!

„V-am pupat, v-am salutat, mandru ca un sef de stat!”

Lasă un răspuns

