Unde e butonul de reset?…


Cine nu a vrut macar o data in viata sa aiba un buton de reset, sau macar niste checkpointuri de unde sa isi poata relua viata cand greseste ceva? Ar fi un dar divin sa poti face asa ceva. De cate ori nu ai facut o greseala oribila pe care ai vrea sa o stergi, cate decizii proaste ai luat, regretand unele din ele pana si in ziua de azi, cate planuri ti-ai facut si nu ai reusit sa le duci pana la capat, fie din cauze care nu tin de tine, fie ca e un sir intreg de patanii care te aduc in punctul regretat.

Gandeste-te la situatia in care totul in viata ar fi exact asa cum ti-ai planuit. Ar fi frumos, nu? GRESIT!!! De zece ori gresit. Atunci am ajunge sa traim intr-o utopie, plictisitoare si sincer sa fiu gretoasa. Fara tristete nu am sti ce e fericirea, fara durere nu am sti ce e placerea si fara lipsuri nu am sti ce e bogatia.

Ne plangem, ne place sa ne plangem, eu unul sunt campion. Si la o adica, de ce sa nu ne plangem, nu avem chiar tot din ceea ce ne dorim, nu suntem chiar foarte sanatosi (din nici un punct de vedere), suntem pe o panta descendenta, chiar nu avem motive sa nu ne plangem.

Si plangandu-ne noi asa, situatia se schimba la fel cum isi schimba sarpele pielea, e alta piele, doar ca e exact la fel.

„V-am pupat, v-am salutat, mandru ca un sef de stat!”

Lasă un răspuns

