Prost bâtă sau prost Bute?


Am reusit sa vad si eu meciul aseara. Daca se poate numi meci, Bute vs. Froch. Unu la mana, nu sunt sigur ca ala a fost Bute. Ori a fost rapit de extraterestri, ori a gasit si el o telecomanda din aia ca in filmul „Click”, si era pe pilot automat, ori a aruncat meciul. Dar odata cu meciul asta a aruncat la gunoi si o cariera de 20 de ani, un sir de 30 de meciuri in care nu a fost infrant, si respectul a milioane de oameni (nu spun romani, fiindca sunt sigur ca romanii nu il iubeau asa cum il iubeau canadienii).

De la un Bute agil, cu garda joasa inversa, defensiv maxim, dar nu si bun incasator, a devenit un Bute cu pumnii pusi in cap asteptand sa fie batut. Nu stiu daca asta a fost tactica impusa de staff-ul tehnic, sau doar un moment de slabiciune, ideea e ca a fost un masacru.

Pacat, pacat pentru el fiindca a facut ceea ce a facut. Respectul multora l-a pierdut, nu cred ca il va mai recastiga, chiar daca o sa castige toate meciurile de acum inainte.

„V-am pupat, v-am salutat, mandru ca un sef de stat!”

4 thoughts on “Prost bâtă sau prost Bute?

      • Daca ai fi fost fan acelui tip de sport, ai fi urmarit meciul live si nu dupa ce te-ai lovit de subiect doua zile.
        Sunt irelevante comentariile tale la adresa carierei sportivului blamat.

      • te-ai gandit ca poate nu am avut posibilitatea sa-l vad atunci? ce legatura are momentul in care am vazut eu meciul, cu meciul in sine, puteam sa-l vad si peste un an, tot acelasi masacru era…

Lasă un răspuns

