Campania de asfaltari de vara…


O data la patru ani se organizeaza ceea ce am putea numi „Marea asfaltare”. Din pamant din piatra seaca, rasar camioane, utilaje si muncitori cu un chef nebun de munca. Si precum stramosii nostri romani, incep sa construiasca drumuri. Va intrebati poate de ce o data la patru ani, si nu mai des, spre exemplu cand se strica drumurile mai sus mentionate. Ohh, dar e simplu, scumpii nostri alesi locali vor sa fie desigur realesi, fiindca sa nu uitam sloganul domnului Nichita: „Lucrurile importante au nevoie de timp”. Achiesez la acest slogan, dar doar pentru viata personala. O relatie are nevoie de timp, capatarea experientei necesita timp, o cariera necesita timp. Insa cand vine vorba de un oras, lucrurile trebuiesc facute repede (a nu se intelege in graba). Traficul e rau azi, nu peste patru ani, drumurile sunt rele azi, nu peste patru ani, spitalele sunt deplorabile azi, scolile azi, sistemele de apa si canalizare, ati ghicit, tot azi. Sa nu se inteleaga gresit ca sustin vreunul din contracandidatii domnului Nichita, dar acest slogan imi denota milogire: „Hai va rog eu mai alegeti-ma odata, ca pana acum nu am avut timp!!!”

„V-am pupat, v-am salutat, mandru ca un sef de stat!”

Lasă un răspuns

