Dulce-acrisor, este-al Romaniei scump popor…


Dupa doua luni pe plaiuri mioritice, as putea spune ca inca nu m-am saturat din nou de Romania, in ciuda lucrurilor care te fac sa zici „bloody hell”😉, unde am nimerit, aceleasi lucruri te fac sa te simti ca acasa. Fețe cunoscute (nu neaparat placute), propria ta limba vorbindu-se pe strada, desi de cele mai multe ori intr-o maniera deplorabila, atat de pitorescul praf si noroi, stirile deprimante, preturile de coma, politicienii insalubri, gropile din asa-zisul asfalt, soferii badarani, pietonii inconstienti, pitipoancele si cocalarii (as putea preciza, intr-un numar record, acesta fiind intr-o crestere accelerata), dar din fericire mai sunt si unele lucruri bune, prietenii vechi, persoane noi, o persoana la care sa tii si care sa iti fie aproape, familia, putine ca numar, dar infinit mai importante si mai indulcitoare decat toate cele rele puse la un loc. Ma bucur sa fiu din nou acasa, chiar daca nu mai beneficiez de aceleasi conditii financiare. In cele din urma realizezi ca nu se merita sa iti distrugi psihicul doar pentru bani, si sincer sunt mandru si imi sustin decizia pe care am luat-o de a reveni acasa. In speranta ca nu ma considerati nebun, va spun traditionalul:

„V-am pupat, v-am salutat, mandru ca un sef de stat!”

2 thoughts on “Dulce-acrisor, este-al Romaniei scump popor…

  1. „mandru ca un sef de stat, prezidand un cacat”😉, da` pe unde ai haladuit, monser. de era sa te paraseasca sanatatea psihica in numele banilor? ai cusut mingi de fotbal prin vreun beci insalubru din Filipine?😛

    • nu, am muls vaci in danemarca, un pic mai bine platit decat filipinezii, dar o munca mult mai scarboasa😉

Lasă un răspuns

