RUTINA….vietii!!!


Of, cum as vrea sa puteți auzi titlul, poate l-ați intelege si voi. Unii il vor intelege, altii nu. Am ajuns oare la varsta la care rutina deja te acapareaza, si te complaci in situatia in care esti? Nu mai dai semne ca ai vrea sa fii resuscitat, readus la starea de facto. O rutina stupida pe care o urasti dar de care nu ai cum sa scapi orice ai face. Ca sa fiu mai specific, rutina vietii; cauti un loc de munca, il gasesti, te plictisesti de el dupa 2 luni, cauti altceva, gasesti, te plictisesti peste 2 luni, si bis si iar bis. Pleci departe fiindca acasa nu se mai poate, vii inapoi acasa fiindca departe nu se mai poate. Dar probabil ca la fel ca intotdeauna, sunt eu cam nebun, si am asteptari prea mari de la viata. Nu toti putem face ceea ce ne dorim, mai ales daca suntem lenesi si nu luptam pentru asta, situatie in care ma regasesc scufundat cu totul. Daca vrei sa faci ceva, toata lumea iti spune ca e imposibil, si eu fiind o persoana foarte influentabila, ader la ideea celorlalti si imi tai singur craca de sub picioare. De multe ori e si frica de esec, la fel ca atunci cand nu te duci sa vorbesti cu o fata fiindca daca te refuza, va iesi un vulcan de sub picioarele tale care o sa te inghita si o sa mori in chinuri groaznice. Am auzit de un nou concept, si anume frica de succes. Ca sa vezi ce face societatea zilelor noastre…

V-am pupat, v-am salutat, mandru ca un sef de stat…!

Lasă un comentariu