Toata lumea la puscarie va rog…Nimeni in libertate


Cum dracu sa nu te apuce crizele cand vezi asa ceva. Cum Dumnezeu sa nu faci ca toate visele cand la noi ala care se apara de hot in propria casa, e cercetat penal la gramada cu hotul si la englezi intr-un caz identic judecatorii lor, oameni cu ratiune si capul pe umeri iau decizia corecta si anume sa il bage pe ticalos la „facultate”. Daca stati sa cititi si comentariile la stirea romaneasca o sa vedeti ca un cretinopat pretinde ca batrana ar putea fi cercetata din cauza ca i-a intins o capcana hotului, si ca a fost un act premeditat. Sictir dobitocule, avand in vedere ca sceleratul ala mai intrase de trei ori in doua saptamani in casa femeii si politia nu a facut absolut nimic, ce dracu putea sa faca femeia? Sa ii bage in sac? Sa-l ajute sa care bunurile? Doamne cati cretini mai sar gardul in gradina Ta, cu poarta deschisa. Parerea mea…te-am prins la mine in casa si nu te cunosc…sa zicem ca iti dau un avertisment sa lasi tot ce ai luat si sa parasesti incinta, daca nu te conformezi, imi pare rau dar trebuie sa iti crap capul. Nu mai tin minte exact ce dobitoc spunea ca nu au mai multa valoare lucrurile din casa mea decat viata unui om. Pana aici corect, are dreptate, nu o sa omor pe cineva pentru un televizor de 4-5 milioane chiar daca am muncit din greu sa mi-l cumpar. Dar, daca eu il prind in flagrant, deja intervine altceva, si anume instinctul de conservare . Cu alte cuvinte, sa incerce sa ma omoare pe mine sau pe cineva din familia mea. Deja in acest moment crucial viata lui este egala cu zero in balanta cu viata mea sau cea a familiei mele. Asa ca cel mai logic mod de actiune este acela de a incerca sa il imobilizez prin orice mijloc posibil. Daca beneficiez si de o arma non-letala, cu atat mai bine, dar in cazul meu beneficiez de o bata de baseball cu care ii pot crapa capul. Stiu ca sunt violent si grafic, dar consider ca aceasta actiune trebuie sa o aiba oricine in sange, fiindca se ajunge la vorba sloganului: „Mai bine sa planga ma-sa, decat mama.”

„V-am pupat, v-am salutat, mandru ca un sef de stat!”

Lasă un răspuns

