TATOV…


Cum mergeam eu linistit pe strada, ca de obicei merg foarte linistit, ca ascult muzica la casti, mi se lipeste ochiul pe un minunat afis, „Mircea Geoana, Presedinte”, scria cu litere de o schioapa. OH, da, a inceput ea, CAMPANIA ELECTORALA!!!. Ce putea fi mai frumos? Dupa parerea mea, nimic, poate doar daca scria pe afis „Bere gratis, pe aici!”. In fine, dupa cum stiti, anul acesta avem trei pretendenti la presedintie cu posibilitatea de ESCU, respectiv; vesnicul nostru marinar, Basescu, D-l doctor Ciomu… pardon Oprescu si inca unu care poarta din pacate numele marelui maresal, Antonescu. Da, da, da, vreau, vreau. Sa speram ca vom continua dinastia ESCUlui. Doar asa mai putem, cel putin, sa radem de situatia in care suntem. Guvern nu avem, presedinte, sa fim seriosi, mai presedinte ar putea fi respectabila doamna Nikita, parlament nu am avut niciodata; intr-o fraza nu avem politicieni, avem doar niste paraziti sus pusi, in loc sa fie supusi. Dar asta e, asa ne trebuie, daca mergem la vot, eu unul nu ma mai duc decat atunci cand Vadim va avea o sansa reala sa castige. Nu ma intelegeti gresit, nu il sustin pe Vadim, sustin ceea de promoveaza el, si anume inlaturarea parvenitilor de la putere si condamnarea celor ce scurg Romania de bani si acum apar prin Top 500 miliardari. Asa ca, mergeti sau nu la vot, oricum ar fi, toti suntem niste oi, turma celor ce spun ca nu se duc la vot fiindca s-au saturat ca nu au pe cine vota, si turma celor ce merg la vot fiindca inca mai spera in vorbele desarte ale unor mitomani cronici. Parerea mea e ca e mai rau sa fii in turma a doua, fiindca acolo sunt oamenii ce se imbata cu apa chioara. Prefer sa vad realitatea decat sa mai sper ca o sa vina un mantuitor ce ne va salva pe toti.

„V-am pupat, v-am salutat, mandru ca un sef de stat (nu, nu candidez)”

9 thoughts on “TATOV…

    • Mai baiete, eu nu m-am referit in nici un caz la postul de televiziune, eu m-am referit la realitatea de zi cu zi.

  1. …da domnule …pai si eu la realitatea de zi cu zi si noapte cu noapte aia care ne incetoseaza neuronii….ca nu mai avem timp sa scoatem capul din ea si sa respiram aerul curat de toamna…vintu, ploile si zapada sunt fenomene ale naturii, nu ? iar noi „estem ecologistii care este” !

    • Atunci, te rog sa ma scuzi, dar din cauza reflexelor formate pe televiziuni am crezut ca imi vorbesti de Vantu (mogulul). Si poate ca daca nu ar trebui sa ma lovesc zilnic de aceleasi probleme, as putea sa mai stau si sa miros florile. Dar din pacate, nu prea mai ai cum…

    • Dar de ce sa nu comentez d-le Benchia? Au oare nu platesc eu taxe si impozite si amenzi? Au oare nu din buzunarul meu se creeaza bugetul de stat? Sau cat e vorba de „dreptul” meu de a vota am voie sa comentez, dar cand mi se golesc buzunarele pentru a le umple pe ale unor parveniti nu mai am voie sa comentez? De ce trebuie sa ne agatam mereu de acest stupid motiv ca daca nu votez nu comentez? Sunt cetatean al acestei mirifice tari doar cand votez sau si atunci cand cotizez la bunastarea altora?

  2. Ma numesc Benchea, nu altfel. Daca vrei sa ma jignesti fa-o altfel. Ma refeream la faptul ca votul e o optiune democratica, toata lumea e invitata la vot, toata lumea isi poate alege candidatul favorit. Daca votezi si iese sau nu candidatul ales de tine, poti sa-l injuri, sa comentezi sau sa faci ce vrei, insa daca nu votezi inseamna ca nu te intereseaza cine te conduce, ceea ce inseamna ca nu te intereseaza modul de conducere. Daca ma refer la modul de interpretare a taxtului si la posibilele consecinte ale sale, sansa sa schimbi ceva e practic nula. Au incercat oameni mai importanti ca noi sa faca ceva si nu cred ca au reusit. Probabil ca e ceva stricat in sistemul romanesc, nush. Putem sa palavragim pe blog despre cat de prost e presedintele sau putem da o lovitura de stat. Si aici e democratie;). Mult succes!

    • Ma scuzi ca ti-am gresit numele, no offense intended. Si nu, nu ma mai intereseaza cine ma conduce atata timp cat aceeasi oameni fac cu randul…ceva in genul unui viol in grup, fiecare fute (scuze limbajul colorat) tara asta pe rand. Daca intradevar as avea o optiune clara si as decide sa nu o iau ar fi o chestie, dar in momentul in care am mai multi rahati pe masa si sa trebuiasca sa aleg unul, mai bine mor de foame. Si nu, nu incerc sa schimb ceva, fiindca stiu ca nu am nici o sansa, doar incerc sa-mi expun parerea mea, fiindca in cele din urma de asta mi-am facut blogul, sa pot sa tip prin cuvinte si sa vada mai multa lume aceste cuvinte, nu sa revolutionez lumea. Nu ma cred nici Che Guevarra, nici Obama. Si cat despre lovitura de stat…ajung la aceeasi intrebare: Ce Dumnezeu sa punem in loc? Bafta.

Lasă un răspuns

